Επιστροφή στο Forum : Καταγγελία καταδυτικού κέντρου
Panagiotis
04-08-08, 10:56
Ας υποθέσουμε πως πηγαίνετε σε κάποιο καταδυτικό κέντρο για να καταδυθείτε, και οι υπηρεσίες που σας παρέχουν είναι απο τραγικές έως επικίνδυνες (διαπιστώνετε πως δεν έχουν ας πούμε τον δεδομένο εξοπλισμό και μέσα για να πραγματοποιήσουν όπως πρέπει μια οργανωμένη κατάδυση)
ή ακόμα μπορεί καν να μην σας παρέχουν υπηρεσίες, προβάλλοντας δικαιολογίες που επιεικώς μπορεί να χαρακτηριστούν ώς ηλίθιες.
ή ακόμα, αποδυκνείεται πως αυτο που σας υπόσχονταν ώς μοναδικό, υπέροχο κλπ κλπ, δεν είχε την παραμικρή σχέση με αυτό που βρήκατε στην πραγματικότητα, σε σημείο που να χαιδεύει το περιστατικό τις ευαίσθητες "χορδές" του νόμου περι ψευδούς διαφήμισης κλπ κλπ
Με ποιους τρόπους λοιπόν μπορούμε να αντιδράσουμε μπροστά σε κάτι τέτοιο, την ώρα ακριβώς που μας συμβαίνει, πέραν απο τις "αυθόρμητες αντανακλαστικές αντιδράσεις"??
Υπάρχει κάποιος αρμόδιος να επέμβει και να τον ελέγξει αν χρειαστεί?
Σαν σύλλογος πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε κάποια συγκεκριμένη καταγγελία.
Σαν άτομο δε θα το έκανα, για πολλούς λόγους :rolleyes:.
Σαν σύλλογος πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε κάποια συγκεκριμένη καταγγελία.
Σαν άτομο δε θα το έκανα, για πολλούς λόγους :rolleyes:.
Χμ, αλήθεια ποια ειναι η δυναμή μας ως σύλλογος?
Εννοώ μια καταγγελία του συλλόγου στο υπουργείο ναυτιλίας πχ. θα ηταν "αναγνωρίσιμη" απο τους υπέυθυνους?
:confused:
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς Ζίνα.
Μια καταγγελία του Συλλόγου μας θα είχε την ίδια ακριβώς υπόσταση με μια οποιδήποτε καταγγελία. Το θέμα θα πήγαινε δικαστικά, απλά αντί να το τρέχει ένα άτομο, θα το έτρεχε ένας Σύλλογος....
Εν πάσει περιπτώση, δεν είμαι ακριβώς ο καταλληλότερος άνθρωπος να σας διαφωτίσει επί νομικών θεμάτων -θα μας πουν ελπίζω και άλλοι που γνωρίζουν καλύτερα- αλλά κάπως έτσι το φαντάζομαι το πράγμα....:confused:
Η ερωτηση μου οντως αφορά την νομική υπόσταση του συλλόγου..
Αν αναγνωριζόμαστε ως "προσωπα" (δεν γνωριζω από νομικους όρους:o) ωστε να στέκει και να "τρεξει" μια καταγγελια..
Thats it.. :)
Καταρχήν σαν σύλλογος θα μπορούμε να το κάνουμε γνωστό σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο. Όταν όμως κάτι (εξοπλισμός ή υπηρεσία) μπορεί να προκαλέσει ατύχημα μπορούμε :confused: να το κοινοποιήσουμε και παραπάνω...
Εκτός απο το ΥΕΝ υπάρχει και το Υπ. Ανάπτυξης που έιναι υπεύθυνο για τις υπήρεσίες απέναντι στους πολίτες..
pierre-sifnos
04-08-08, 12:04
Πέρα από την καταγγελία σε θεσμικούς φορείς, όπως υπουργεία και άλλοι δημόσιοι οργανισμοί, οι οποίοι είμαι σίγουρος -όπως πάντα- ότι θα αντιδράσουν άμεσα και με γνώμονα την ασφάλεια του καταναλωτή (sic!), δε θα ήταν χρήσιμο να δημοσιοποιούνται τα στοιχεία των κακών επαγγελματιών και στα καταδυτικά sites; Έτσι κι αλλιώς, εμείς βουτάμε και το word of mouth που λένε και οι ξένοι είναι η καλύτερη διαφήμιση, ή δυσφήμιση.
Για μένα μετράει η απόψη ενός δύτη αναψυχής, ο οποίος πήγε να βουτήξει με το Χ κέντρο και αντιμετώπισε άθλιες συνθήκες, μηδαμινή ασφάλεια, κ.λπ. Αν περιμένω από τα υπουργεία να αντιδράσουν το μήνα που δεν έχει Σάββατο, τότε καλά κρασιά...
Panagiotis
04-08-08, 12:05
Να προσθέσω στην συζήτηση και κάτι που γεννάται απο την απορία που προανέφερα.
Μιλώντας για τους αρμοδίους, φαντάζομαι πως και ο οργανισμός που αντιπροσωπεύει το καταδυτικό κέντρο θα δείξει σχετικό ενδιαφέρον!!
Το θέμα είναι, ο οργανισμός "τιμωρεί" πρόσωπα, εγκαταστάσεις η και τα δυο μαζί?
Αν δηλαδή υποθέσουμε πως έχω ένα καταδυτικό κέντρο, και κάνω κάτι επιλήψιμο, το οποίο διερευνάται και πράγματι διαπιστώνεται, ο οργανισμός που εκπροσωπώ, θα διαγράψει (ας πάρουμε την βαρύτερη των ποινών και ενα πολύ σοβαρό παράπτωμα) εμένα ή και το καταδυτικό μου κέντρο απο resort, η ότι άλλο τίτλο που έχει δώσει το δικαίωμα να χρησιμοποιώ?
Αν δηλαδή υποθέσουμε πως έχω ένα καταδυτικό κέντρο, και κάνω κάτι επιλήψιμο, το οποίο διερευνάται και πράγματι διαπιστώνεται, ο οργανισμός που εκπροσωπώ, θα διαγράψει (ας πάρουμε την βαρύτερη των ποινών και ενα πολύ σοβαρό παράπτωμα) εμένα ή και το καταδυτικό μου κέντρο απο resort, η ότι άλλο τίτλο που έχει δώσει το δικαίωμα να χρησιμοποιώ?
Αυτο σιγουρα εξαρταται απο το τι εχει συμβει ακριβως και οχι μονον τι καταγγελια εχει γινει . Υπαρχουν βαθμιδες και στα μετρα που λαμβανουν οι οργανισμοι - ομοσπονδιες κλπ κλπ .
δε θα ήταν χρήσιμο να δημοσιοποιούνται τα στοιχεία των κακών επαγγελματιών και στα καταδυτικά sites;
ναι Οk ισχύει αυτό που αναφέρεις ωστόσο κινούμενη σε καταδυτικά κέντρα -επι το πλείστον- οφείλω να ομολογήσω οτι δεν ειναι και πολλοί τελικά αυτοί που παρακολουθούν τα καταδυτικα sites..
οποτε.. δεν πρεπει να κανουμε και κατι για αυτούς που δεν εχουν internet/ δεν ασχολούνται με forum :confused:???
:geia:
Panagiotis
04-08-08, 12:12
δε θα ήταν χρήσιμο να δημοσιοποιούνται τα στοιχεία των κακών επαγγελματιών και στα καταδυτικά sites;
Πάντως κάποιοι οργανισμοί, φροντίζουν να δημοσιεύουν χωρίς δισταγμό τα ονόματα των συνεργατών τους που τιμωρούν για παραπτώματα σχετικά με τις δραστηριότητες τους.. Και αν δεν κάνω λάθος, έχω δεί να φιγουράρουν και ονόματα Ελλήνων στο παρελθόν, δυστυχώς.
Και ακόμα χειρότερο είναι πως θα έπρεπε να δημοσιευτούν και άλλοι ενδεχομένως..
Πάντως κάποιοι οργανισμοί, φροντίζουν να δημοσιεύουν χωρίς δισταγμό τα ονόματα των συνεργατών τους που τιμωρούν για παραπτώματα σχετικά με τις δραστηριότητες τους.. Και αν δεν κάνω λάθος, έχω δεί να φιγουράρουν και ονόματα Ελλήνων στο παρελθόν, δυστυχώς.
Και ακόμα χειρότερο είναι πως θα έπρεπε να δημοσιευτούν και άλλοι ενδεχομένως..
Οι οποίοι έχουν κάνει "μεταγγραφή" σε άλλον οργανισμό...
Πιστεύω ότι εάν κάποιος οργανισμός διαγράψει έναν εκπαιδευτή για μη τήρηση των στανταρτς της εκπαίδευσης, τότε πρέπει να ενημερώνεται το ΥΕΝ.
Panagiotis
04-08-08, 12:25
ναι Οk ισχύει αυτό που αναφέρεις ωστόσο κινούμενη σε καταδυτικά κέντρα -επι το πλείστον- οφείλω να ομολογήσω οτι δεν ειναι και πολλοί τελικά αυτοί που παρακολουθούν τα καταδυτικα sites..
οποτε.. δεν πρεπει να κανουμε και κατι για αυτούς που δεν εχουν internet/ δεν ασχολούνται με forum :confused:???
:geia:
Πιστεύω πως αυτοί που δεν παρακολουθούν τα διάφορα sites, είναι κυρίως αυτοί που απευθύνονται σε πελατεία του εξωτερικού με την έννοια συνεργασίας με ταξιδιωτικά γραφεία κλπ, και με τις υπηρεσίες τους να έχουν ως επι το πλείστον εποχιακό χαρακτήρα..
Αυτοί που αποσκοπούν σε μόνιμο "πελατολόγιο", φροντίζουν νομίζω να ενημερώνονται σχετικά με τον "παλμό" της αγοράς, έστω και αν δεν το δείχνουν(και ίσως αποφέυγουν ώς ο διάολος το λιβάνι να το δείξουν, για τους λόγους τους πάντα.). Σε άλλους τομείς, δαπανούν πολλά χρήματα οι επιχειρήσεις για να κάνουν μια έρευνα αγοράς..στην κατάδυση που έχουν και τρόπο να την κάνουν δωρεάν δε θα το εκμεταλλέυονταν? Οι νόμοι της αγοράς είναι παντού ίδιοι νομίζω!!
Πιστεύω πως αυτοί που δεν παρακολουθούν τα διάφορα sites, είναι κυρίως αυτοί που απευθύνονται σε πελατεία του εξωτερικού με την έννοια συνεργασίας με ταξιδιωτικά γραφεία κλπ, και με τις υπηρεσίες τους να έχουν ως επι το πλείστον εποχιακό χαρακτήρα..
Αυτοί που αποσκοπούν σε μόνιμο "πελατολόγιο", φροντίζουν νομίζω να ενημερώνονται σχετικά με τον "παλμό" της αγοράς, έστω και αν δεν το δείχνουν(και ίσως αποφέυγουν ώς ο διάολος το λιβάνι να το δείξουν, για τους λόγους τους πάντα.). Σε άλλους τομείς, δαπανούν πολλά χρήματα οι επιχειρήσεις για να κάνουν μια έρευνα αγοράς..στην κατάδυση που έχουν και τρόπο να την κάνουν δωρεάν δε θα το εκμεταλλέυονταν? Οι νόμοι της αγοράς είναι παντού ίδιοι νομίζω!!
Αναφερόμουν στους δύτες αναψυχής και οχι στους επαγγελματιες της καταδυσης... ;)
Panagiotis
04-08-08, 12:35
Αναφερόμουν στους δύτες αναψυχής και οχι στους επαγγελματιες της καταδυσης... ;)
:oΜάλλον διάβασα αυτό που "ήθελα" να διαβάσω!!:D
Ας υποθέσουμε πως πηγαίνετε σε κάποιο καταδυτικό κέντρο για να καταδυθείτε, και οι υπηρεσίες που σας παρέχουν είναι απο τραγικές έως επικίνδυνες (διαπιστώνετε πως δεν έχουν ας πούμε τον δεδομένο εξοπλισμό και μέσα για να πραγματοποιήσουν όπως πρέπει μια οργανωμένη κατάδυση)
ή ακόμα μπορεί καν να μην σας παρέχουν υπηρεσίες, προβάλλοντας δικαιολογίες που επιεικώς μπορεί να χαρακτηριστούν ώς ηλίθιες.
ή ακόμα, αποδυκνείεται πως αυτο που σας υπόσχονταν ώς μοναδικό, υπέροχο κλπ κλπ, δεν είχε την παραμικρή σχέση με αυτό που βρήκατε στην πραγματικότητα, σε σημείο που να χαιδεύει το περιστατικό τις ευαίσθητες "χορδές" του νόμου περι ψευδούς διαφήμισης κλπ κλπ
Με ποιους τρόπους λοιπόν μπορούμε να αντιδράσουμε μπροστά σε κάτι τέτοιο, την ώρα ακριβώς που μας συμβαίνει, πέραν απο τις "αυθόρμητες αντανακλαστικές αντιδράσεις"??
Υπάρχει κάποιος αρμόδιος να επέμβει και να τον ελέγξει αν χρειαστεί?
Η αποψη μου πανω σε αυτο το θεμα ειναι οτι σιγα σιγα θα επρεπε να αρχισουν να βγαινουν στην φορα ολες αυτες οι ''κακομοιριες'' που συμβαινουν σε μερικα καταδυτικα κεντρα!!! Και ας ηρεμησουν λιγο και να αρχισουν να σε βλεπουν ως εναν ανθρωπο που πας να απολαυσεις κατι που σε ευχαριστει και σου αρεσει με ασφαλεια και οχι να σε βλεπoυν σαν ενα ακομα EURO.
Εγώ λέω:
Να το πάρει το ποτάμι
Αν έχουμε δηλαδή πραγματικό case πες μας με όσες περισσότερες λεπτομέρειες του συνέβει και ο καθένας μας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Προσωπικά το πρώτο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να ενημερώσω τον οργανισμό που τον πιστοποίησε. Τώρα αν υπάρχουν κάποιοι οργανισμοί που πιστεύουν ότι κάνουν καλά με το να δίνουν καταφύγιο στους κακούς επαγγελματίες τότε ας συνεχίσουν να το πιστεύουν. Εμείς είμαστε αυτοί που στο τέλος θα κάνουμε την διαφορά.
Φυσικά αν το πράγμα βγάζει μάτι το λιμεναρχείο πρέπει να ενημερωθεί ώστε να παρθούν άμεσα μετρα πριν πνιγεί κάποιος.
Panagiotis
04-08-08, 13:10
Δεν αναφέρομαι σε μεμονωμένο περιστατικό, απλά έθεσα αυτόν τον προβληματισμό, γιατί νομίζω πως έχει ενδιαφέρον να συζητήσουμε τα περιθώρια αντίδρασης σε ενα τέτοιο ενδεχόμενο.
Παιδιά, να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά τους;;
Αν συμβεί κάτι τέτοιο -μια κακή περίπτωση καταδυτικής υπηρεσίας- το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να το πει αυτός ο οποίος το έζησε.
Ένας τρόπος είναι να κάνει καταγγελία άμεσα σαν φυσικό πρόσωπο (δεν ξέρω που, αυτό βρίσκεται όμως) κι ένας άλλος είναι να το πει και σε άλλους (π.χ σε ένα φόρουμ).
Αν μάλιστα οι άλλοι συμβαίνει να είναι και Σύλλογος και αν υπάρχουν και άλλα άτομα μέσα σε αυτον που έχουν την ίδια γνώμη για το καταδυτικό, τότε μπορεί και πρέπει να το αναλάβει ο Σύλλογος.
Δικαστικά, λοιπόν, φυσικά και μπορεί να προχωρήσει ανά πάσα στιγμή. Μην ξεχνάμε ότι διακυβεύεται η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής.
Δεν είναι λοιπόν πρόβλημα η δικαστική οδός.
Το πρόβλημα είναι ότι απλά δεν βγαίνει κανείς να το πει.
Και όταν βγαίνει και το λέει, δεν το λέει επώνυμα. Το λόγο τον καταλαβαίνω απολύτως. Όλοι σκεφτόμαστε ανθρώπινα και δε θέλουμε να καταδικάσουμε κάποιον για μια κακή στιγμή του.
Όσο όμως είμαστε πολλοί και τα λέμε μεταξύ μας, οι επανειλημμένες κακές πρακτικές θα αρχίσουν να γίνονται ορατές. Και όταν θα υπάρχουν πολλοί καταγγέλωντες με πολλά περιστατικά, τότε το να αντιδράσουμε μαζικά θα είναι απολύτως θεμιτό και καλό.
Το συμπέρασμα είναι ότι πρέπει να αρχίσουμε να μιλάμε περισσότερο μεταξύ μας. Κι αν δε θέλουμε να το κάνουμε δημοσίως στο φόρουμ, μπορούμε να το κάνουμε στο Στέκι των Μελών ή και στις διαπροσωπικές συναντήσεις μας.
Αλλά πρέπει να αρχίσουμε να το κάνουμε, διαφορετικά κανείς πάροχος δεν πρόκειται να καταγγείλει τον εαυτό του.....
Σε θεωρητική βάση επομένως, το θέμα είναι πολύπλοκο. Όταν θα αρχίσουμε να έχουμε απτά παραδείγματα όμως, να είστε σίγουροι ότι η λύση θα βρεθεί και θα είναι η καλύτερη δυνατή.
Νομίζω τα πράγματα ειναι πιο πολύπλοκα απο οτι φαίνονται.
Σιγουρα πιστευω οτι θα πρέπει να αναφέρονται οι κακές πρακτικές των καταδυτικών κέντρων..
ομως καθώς ειμαι σίγουρη οτι τα καταδυτικά κεντρα παρακολουθούν τα θέματα στα καταδυτικά forum...μόλις κατι αναφερθεί, την επόμενη κιολας μερα το προβλημα θα έχει διορθωθεί..
Εξαρταται βεβαια και απο το προβλημα..
Μαλλον τελικα οταν προκειτε για προβλημα που μπορεί να βλάψει ζωές θα πρέπει να γίνεται αμεση καταγγελία στις αρμοδιες αρχές...
Εχει όμως καποιος το χρονο, τον τρόπο (και το σθένος ενίοτε) να τρεξει ενα τετοιο θεμα ατομικά?
Αν είναι εφικτό να κανει ο συλλογος μια τετοια κίνηση (μια ομάδα στο συλλογο που θα μπορούσε να τρεξει τετοιες υποθέσεις) νομιζω θα ειναι πιο ευκολο να γίνουν καταγγελίες σοβαρών θεμάτων.
just a thought..
... ομως καθώς ειμαι σίγουρη οτι τα καταδυτικά κεντρα παρακολουθούν τα θέματα στα καταδυτικά forum...μόλις κατι αναφερθεί, την επόμενη κιολας μερα το προβλημα θα έχει διορθωθεί..
...
Αυτό μόνο θετικά μπορώ να το δώ... θα έχουμε πετύχει κάτι... :)
Έχουμε πιάσει το θέμα πολύ θεωρητικά και έτσι όπως πάει θα το ξεμαλιάσουμε και θα το ξεσκίσουμε!!! Αν υπάρχει συμβάν ας αναφερθεί... να τελειώνουμε!!! Να δούμε ποιος είναι ο σωστός τρόπος αντίδρασης και αντιμετώπισης.
Σκοπός βέβαια δεν είναι να βάλουμε το σύλλογο να τρέχει για εμάς!!! Αν κάποιος έχει να καταγγείλει κάτι ας το κάνει και ο σύλλογος θα δείξει και την ευαισθησία του αλλά και την συμπαράσταση του.
Το να λέμε "Ξέρω ποιος το έκανε αλλά δεν το λέω" μου θυμίζει παιδάκια δημοτικού!!!
Αν είστε σίγουροι οτι "κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές" ή νιώθετε πραγματικά θιγμένοι από μια διαφήμιση κάντε επιτέλους κάτι από το να λέτε "δεν βαριέσαι ... εγώ δεν ξαναπάω εκεί".
Αυτό το "κάτι" μπορεί να είναι ένα post σε ένα forum, μια επιστολή σε ένα περιοδικό του χώρου ζητώντας να κρατήσουν την ανωνιμία σας ή μια επίσημη καταγγελία στους αρμόδιους φορείς.
Αλλιώς πάμε ξανά για ύπνο με την συνείδησή μας "καθαρή"!!!
Πάντα αιχμηρός ο akef αλλά δεν μπορεί κανείς παρα να συμφωνήσει. Με πλησιάζουν φίλοι αυτδύτες και μου λένε διάφορα για διάφορα καταδυτικά και εκπαιδευτές. Καλά κάνουν αλλά θα έκαναν καλλίτερα αν το προχωρούσαν και λίγο παραπέρα.
Panagiotis
04-08-08, 15:58
Όπως είπα και πρίν, το θέμα τέθηκε σε καθαρά θεωρητική βάση, αν και είναι ενα σενάριο που ίσως δεν απέχει και πολύ απο περιστατικά που μπορεί να έχουμε υπάρξει μάρτυρες και οι ίδιοι.
Εάν επρόκειτο για συγκεκριμένο περιστατικό, φυσικά και θα είχε αναφερθεί ώς γεγονός, όπως άλλωστε είχε γίνει και πρόσφατα με ένα άλλο θέμα.
Σκοπός μου λοιπόν θέτοντας το συγκεκριμένο "ερώτημα", ηταν να ξεκινήσει μια συζήτηση σχετικά με τον τρόπο που θα πρέπει να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα μας ώς αυτοδύτες, Εάν τύχουμε θύματα αντιεπαγγελματικής συμπεριφόρας, πράγμα που προσωπικά θεωρώ καθόλου απίθανο και λυπάμαι αν αυτό δεν έγινε εξ' αρχής κατανοητό και θεωρήθηκε ώς false alarm.
Πιστεύω πως είναι προτιμότερο να γνωρίζω τα περιθώρια την στιγμή που διαδραματίζεται κάτι, παρά να ψάχνω το πως θα έπρεπε να είχα αντιδράσει, κατόπιν εορτής.
Όπως είπα και πρίν, το θέμα τέθηκε σε καθαρά θεωρητική βάση, αν και είναι ενα σενάριο που ίσως δεν απέχει και πολύ απο περιστατικά που μπορεί να έχουμε υπάρξει μάρτυρες και οι ίδιοι.
Εάν επρόκειτο για συγκεκριμένο περιστατικό, φυσικά και θα είχε αναφερθεί ώς γεγονός, όπως άλλωστε είχε γίνει και πρόσφατα με ένα άλλο θέμα.
Σκοπός μου λοιπόν θέτοντας το συγκεκριμένο "ερώτημα", ηταν να ξεκινήσει μια συζήτηση σχετικά με τον τρόπο που θα πρέπει να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα μας ώς αυτοδύτες, Εάν τύχουμε θύματα αντιεπαγγελματικής συμπεριφόρας, πράγμα που προσωπικά θεωρώ καθόλου απίθανο και λυπάμαι αν αυτό δεν έγινε εξ' αρχής κατανοητό και θεωρήθηκε ώς false alarm.
Πιστεύω πως είναι προτιμότερο να γνωρίζω τα περιθώρια την στιγμή που διαδραματίζεται κάτι, παρά να ψάχνω το πως θα έπρεπε να είχα αντιδράσει, κατόπιν εορτής.
Παναγιώτη μπορείς να φέρεις οποιαδήποτε καταγγελία στο φόρουμ ή στο Σύλλογο. Ο Σύλλογος θα χρειαστεί να το ερευνήσει φυσικά ώστε να διαπιστώσει στην πράξη τις καταγγελίες σου (και επομένως να μαζέψει περισσότερους μάρτυρες και στοιχεία). Στη συνέχεια θα το τρέξει συλλογικά ώστε να μη χρειάζεται καν να αναφερθει το δικό σου όνομα.
Προσωπικά θα το έκανα έτσι και ομολoγώ ότι αυτός είναι από τους κυριότερους λόγους για τους οποίους πίστευα εξαρχής στην ανάγκη ύπαρξης ενός συλλογικού οργάνου....
Δεν πρόκειται να πάω μόνη μου να το παίξω μάγκας με κανένα. Άσε που δε θα μου είναι εξίσου ευχάριστο με το να το τρέχουμε όλοι μαζί.
Αν πάντως προτιμάτε να το κάνετε ατομικά, μπορείτε πάντα να ρωτήσετε τον δικηγόρο σας και να σας συμβουλεύσει καλύτερα. Είμαι σίγουρη ότι ακόμα και το ΙΝΚΑ θα μπορούσε να δώσει υποστήριξη σε κάτι τέτοιο.
Απλά δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση καλύτερη την ατομική προσέγγιση, όχι στη χώρα που ζούμε....
It's your choice anyway
Panagiotis
04-08-08, 22:13
Μαρία, πραγματικά δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο σχετικά με καταγγελία στο μυαλό μου!!!
Μπορεί η αφορμή για να ξεκινήσω το θέμα να ήταν κάποια παράπονα που μου μετέφερε κάποιος φίλος, και επίσης να είναι κάτι που με έχει απασχολήσει αρκετές φορές τελευταία αλλά σε καμμία περίπτωση δεν συνιστούν θέμα καταγγελίας ούτε έχω στο νου μου κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό που να θεωρώ επιλήψιμο σε βαθμό που να σηκώνει καταγγελία!
Το όλο θέμα είναι κυριολεκτικά υποθετικό, και σε υποθετική βάση το έθεσα προς συζήτηση, όπως θα μπορούσα να θέσω ας πούμε και κάτι σχετικό με εξοπλισμό για παράδειγμα!!
Μαρία, πραγματικά δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο σχετικά με καταγγελία στο μυαλό μου!!!
Παναγιώτη, το κατάλαβα αυτό από την πρώτη στιγμή που το είπες!
Και το προηγούμενο ποστ μου αναφέρεται στη γενική και αόριστη περίπτωση που κάτι συμβεί.... δεν εννοούσα κάτι άλλο....:geia:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.