Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'

Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' (http://www.scubadive.gr/forum/index.php)
-   Εξοπλισμός υ/β φωτογραφίας και Video (http://www.scubadive.gr/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   Depth rating (http://www.scubadive.gr/forum/showthread.php?t=3071)

DimitrisK 09-10-08 21:18

Depth rating
 
Ποιες είναι οι διαφορές μιας μηχανής που έχει μέγιστο επιχ. βάθος 60m και μιας που έχει +90m;
Βλέπω ότι το κεντρικό o-ring δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο που είναι τελικά η διαφορά;

darisg 09-10-08 23:12

Απάντηση: Depth rating
 
Ώπα......τι έγινε? εξοπλίστηκες ? :cheesy:

DimitrisK 10-10-08 06:48

Απάντηση: Depth rating
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο darisg (Μήνυμα 19310)
Ώπα......τι έγινε? εξοπλίστηκες ? :cheesy:

Την έχω κανά 3μηνο (SeaLife DC600).

Manta 10-10-08 08:09

Απάντηση: Depth rating
 
Της μηχανής ή του housing.
Ισως τα τοιχώματα να είναι πιο χοντρά? :(

dimitri 10-10-08 08:11

Απάντηση: Depth rating
 
Η διαφορά είναι στην στεγανωτική ικανότητα των o-rings γύρω από τα κουμπιά και στην δυναμική αντοχή του υλικού της θήκης.
Ένας άλλος περιορισμός που έχει να κάνει με την κατασκευή της θήκης είναι και η μέγιστη επιτρεπτή παραμόρφωση ώστε να μην σφίγγουν ή πατιούνται κατά λάθος τα κουμπιά.

Το o-ring της πλάτης δεν έχει πρόβλημα σε μεγαλύτερο βάθος, μια και η πίεση πάνω στην πλάτη το κρατάει στην θέση του (αρκεί όπως είπα να μην υπάρχει παραμόρφωση)

Τα o-ring στα κουμπιά, λόγω της διαφορετικής τοποθέτησης έχουν πρόβλημα μετά απο κάποιο όριο μια και πιέζονται και παραμορφώνονται πέρα από τα όρια και όπως ή σφίγγουν και δεν πατιέται το κουμπί ή φεύγουν από την θέση τους και αφήνουν το νερό να περάσει.

Βέβαια η μηχανή που πάει στα 60 μέτρα έχει δοκιμαστεί τουλάχιτον στα 90 (μπορεί και στα 120 ή 150 ανάλογα με τα στανταρ που έχει η εταιρεία και το κόστος της θήκης) (αυτό αν τύχει να περάσεις τα 60 )

BTW την 600 την πήρες με το φλασάκι ή σκέτη?

DimitrisK 10-10-08 09:32

Απάντηση: Depth rating
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο dimitri (Μήνυμα 19317)
BTW την 600 την πήρες με το φλασάκι ή σκέτη?

Σκέτη την είχαν προσφορά γιατί κυκλοφορεί η DC800.

Παράθεση:

(αυτό αν τύχει να περάσεις τα 60 )
Δεν τυχαίνει εν γνώση μου την κατεβάζω απλά θέλω να ξέρω που μπορεί να σκάσει (όσο γίνεται να ξέρω τέλος πάντων). Μέχρι τα 70 πήγε χωρίς να σκάσει και έβγαλε και φωτογραφία.

Dimitris Galon 10-10-08 09:52

Απάντηση: Depth rating
 
Θα ήθελα να προσθέσω, σε όσα έγραψε ο dimitri, και το θέμα των ελατηρίων τα οποία αντισταθμίζουν την πίεση των κουμπιών ρύθμισης της μηχανής.
Η σκληρότητα των ελατηρίων καθορίζει ως ένα βαθμό και το επιτρεπόμενο βάθος που μπορεί να πάει το housing. Έτσι ένα housing προδιαγραφών μέχρι τα 60-70 μέτρα μπορεί να έχει πρόβλημα στα 80-90, καθώς από την πίεση τα κουμπιά θα πιέζονται όλα μαζί χωρίς να υπάρχει αντίσταση από τα ελατήρια, με αποτέλεσμα να μπλοκάρει η μηχανή και να μην φωτογραφίζει.
Συνήθως οι κατασκευαστές, π.χ. Subal, αλλάζουν τα ελατήρια ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη. Δημιουργείται όμως έτσι ένα καινούργιο πρόβλημα, ο χειριστής έχει δυσκολία να πιέσει τα κουμπιά ρύθμισης στα ρηχά λόγω αντίστασης και σκληρότητας των ελατηρίων.

fin 10-10-08 11:40

Απάντηση: Depth rating
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο DimitrisK (Μήνυμα 19308)
Ποιες είναι οι διαφορές μιας μηχανής που έχει μέγιστο επιχ. βάθος 60m και μιας που έχει +90m;
Βλέπω ότι το κεντρικό o-ring δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο που είναι τελικά η διαφορά;

Η πρακτικη διαφορα που εννοεις ειναι μαλον στατιστικη
Εκτιμω απο τα μεχρι τωρα ραγισματα μου οτι η αληθεια ειναι
α) σε μηχανη 90m μια στις δεκα μηχανες της παρτιδας ραγιζει στα 120m
β) σε μηχανη 60m τρεις στις δεκα μηχανες της παρτιδας ραγιζουν στα 120m
νουμερα αποδεκτα για την εγγυηση του κατασκευαστη.
Μιλαμε παντα για χρηση συνθετικων υλικων στο housing, γιατι στα μεταλικα housing αν τα seal ειναι ενταξει τοτε οριο χρησης ειναι μονο το κλειδωμα που αναφερει ο Δημητρης.

Η sealife σου ειναι ιδανικου κοστους για τετοιες δοκιμες :evil:
Το πρωτο αναλογικο sealife (περασε απο τη συλλογη) ειχε επιβιωσει 75m περιπου (ξεχασμενη σε τσεπη) και απο τοτε διεγραψα το ψυχολογικο φραγμα (μεχρι να χαθει ξεχασμενη σε αλλη βουτια)
Προσεξε μονο στα 280m μπορει να γρατσουνιστει στα d-ring γιατι απο το hpns δε θα τη κρατας πολυ σταθερα :rofl:

DimitrisK 10-10-08 11:54

Απάντηση: Depth rating
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο fin (Μήνυμα 19334)
Η sealife σου ειναι ιδανικου κοστους για τετοιες δοκιμες :evil:
.............
Προσεξε μονο στα 280m μπορει να γρατσουνιστει στα d-ring γιατι απο το hpns δε θα τη κρατας πολυ σταθερα :rofl:

Μπα πάει παρέα με το σκούτερ που έχει rating στα 70 με δοκιμή στα 80. Πιο κάτω είναι ακριβό το σκούτερ για δοκιμές.


Όσο για τα 280 (κάθοδος με σκανδαλόπετρα τι σκούτερ και χαζομάρες) θα κάνω μίγμα hydroheliox (τα γνωστά μας γκαζάκια) για να μην αρχίσουν τα τικ. :crazy:

jdim 10-10-08 13:06

Απάντηση: Depth rating
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Dimitris Galon (Μήνυμα 19328)
Θα ήθελα να προσθέσω, σε όσα έγραψε ο dimitri, και το θέμα των ελατηρίων τα οποία αντισταθμίζουν την πίεση των κουμπιών ρύθμισης της μηχανής.
Η σκληρότητα των ελατηρίων καθορίζει ως ένα βαθμό και το επιτρεπόμενο βάθος που μπορεί να πάει το housing. Έτσι ένα housing προδιαγραφών μέχρι τα 60-70 μέτρα μπορεί να έχει πρόβλημα στα 80-90, καθώς από την πίεση τα κουμπιά θα πιέζονται όλα μαζί χωρίς να υπάρχει αντίσταση από τα ελατήρια, με αποτέλεσμα να μπλοκάρει η μηχανή και να μην φωτογραφίζει.
Συνήθως οι κατασκευαστές, π.χ. Subal, αλλάζουν τα ελατήρια ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη. Δημιουργείται όμως έτσι ένα καινούργιο πρόβλημα, ο χειριστής έχει δυσκολία να πιέσει τα κουμπιά ρύθμισης στα ρηχά λόγω αντίστασης και σκληρότητας των ελατηρίων.

Καλημέρα,

όπως έγραψαν και παραπάνω τα housing για μεγαλύτερα βάθη κάνουν καλύτερη διαχείριση της πίεσης που τρώει η μηχανή στο εσωτερικό τους. όποιος έχει δοκιμάσει να τραβήξει μοχλό από housing της ikelite κάτω από τα 80 μέτρα νομίζω ακόμη θα θυμάται τον τρόπο με τον οποίο αυτό επέστρεφε στην αρχική του θέση :crazy::crazy::crazy:.


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 03:02.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.