Απάντηση: Καταγγελία καταδυτικού κέντρου
Πέρα από την καταγγελία σε θεσμικούς φορείς, όπως υπουργεία και άλλοι δημόσιοι οργανισμοί, οι οποίοι είμαι σίγουρος -όπως πάντα- ότι θα αντιδράσουν άμεσα και με γνώμονα την ασφάλεια του καταναλωτή (sic!), δε θα ήταν χρήσιμο να δημοσιοποιούνται τα στοιχεία των κακών επαγγελματιών και στα καταδυτικά sites; Έτσι κι αλλιώς, εμείς βουτάμε και το word of mouth που λένε και οι ξένοι είναι η καλύτερη διαφήμιση, ή δυσφήμιση.
Για μένα μετράει η απόψη ενός δύτη αναψυχής, ο οποίος πήγε να βουτήξει με το Χ κέντρο και αντιμετώπισε άθλιες συνθήκες, μηδαμινή ασφάλεια, κ.λπ. Αν περιμένω από τα υπουργεία να αντιδράσουν το μήνα που δεν έχει Σάββατο, τότε καλά κρασιά...
|