Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Ο Σύλλογος 'ΤΗΘΥΣ' > Εκδηλώσεις - Δραστηριότητες - Δράσεις του Συλλόγου
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες...

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #27  
Παλιά 30-06-07, 10:36
Το avatar του χρήστη Physalia
Physalia Physalia is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 29-01-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 5.525
Απάντηση: ΤΗΘΥΣ-28.06.2007: 'Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση'

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Zin Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομίζω πως όλα ξεκινάνε απο την ατυχή συμπτώση ο Rich να βάλει στο "φανταστικό" πλάνο καταδυσης αναψυχής αυτά τα 40μ!!!
Δεν νομίζω καθόλου ότι πρόκειται περί συμπτώσεως Ζινα, και σίγουρα όχι ατυχούς. Τα 40 μέτρα βρίσκονται και στον δικό σου Πίνακα αναψυχής. Αν δεν βρίσκονταν, τότε 100% δε θα κάναμε αυτή τη συζήτηση τώρα (Ελπίζω να μην παρεξηγήσεις το ύφος μου σου μιλάω απολύτως φιλικά)

Εν πάσει περιπτώσει. Ας κρατήσει ο καθένας αυτό που τον ικανοποιεί/καλύπτει. Εγώ το δικό μου το μήνυμα το πήρα.
Ο Nemo μπορεί να είναι γλυκύτατος Γιώργο, Ζίνα και Μπάμπη αλλά σίγουρα δεν είναι το μόνο είδος που θέλω να δω στη ζωή μου!

Οι διαφορετικές προσεγγίσεις υπάρχουν και θα υπάρχουν γιατί και οι εκάστοτε ανάγκες και φιλοδοξίες είναι διαφορετικές. Κάποιος που έχει καλύψει τις δικές του ανάγκες δεν μπορεί να μαίνεται αφοριστικά εναντίον κάποιου άλλου που την ψάχνει με τις δικες του.....
Δεν είναι καθόλου επικίνδυνες οι καταδύσεις που κάνετε, το αναγνωρίζω αλλά (για όνομα!) πάντα το αναγνώριζα !!!!
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Physalia : 30-06-07 στις 11:56.
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 23:23.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.