Κάτσε λίγο φίλε μου γιατί τώρα μπερδευόμαστε;;; Υπάρχουν δυο κατηγορίες πελατών: οι τακτικοί και οι Εποχιακοί/εκτακτοι, πες το όπως θες.
Τους τακτικούς σου πελάτες τους ξέρεις, ξέρεις τι καπνό φουμάρουν, τι βουτιές συνήθως κάνουν κλπ κλπ. Σε αυτούς συμφωνώ μαζί σου, να αρνηθείς να ενοικιάσεις εξοπλισμό εφ' όσον ξέρεις οτι παρανομούν.
Στους "έκτακτους" (που απ' ότι κατάλαβα, αυτός είναι και ο προβληματισμός σου) που θα έρθουν διακοπές ή θα έρθουν γιατί δεν πρόλαβαν/δεν βρήκαν να πάρουν μπουκάλα απο εκεί που παίρνουν συνήθως δεν μπορείς να κάνεις "διαγνωση" μέσα σε 5 λεπτά που θα μπεί ο άλλος στο μαγαζί σου και θα σου ζητήσει μια φιάλη.
Μπράβο και μαγκιά σου, αν και εγώ θα του γέμιζα και αφού τον είχα "ψαρέψει" για το μέρος και την ώρα του "εγκλήματος" θα πήγαινα κατευθείαν στο Λιμεναρχείο για έγγραφη καταγγελία.
Η μάλλον ακόμα καλύτερα θα του γέμιζα αφαιρώντας το φίλτρο λαδιού
Σιγά.... το πολύ-πολύ του χρόνου να αγοράσει ένα μικρό κομπρεσεράκι και να μην το ξαναδείς!!!!
Η λύση δεν είναι να μην νοικιάζεις. Γιατί όπως είπες και παραπάνω "γενικά γεμίζεις", αν λοιπόν έρθω στο καταδυτικό σου με την φιάλη μου, θα μου την γεμίσεις (παρ' όλο που δεν με ξέρεις) αν όμως έρθω και σου ζητήσω να νοικιάσω μια φιάλη δεν θα μου νοικιάσεις
Μάλλον κάποιος άλλος είναι λόγος, λοιπόν