Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Σχετικά με την Αυτόνομη Κατάδυση > Εκπαίδευση, Προβληματισμοί και Εμπειρίες
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Ας μοιραστούμε τις εμπειρίες μας, για ακόμη πιο απολαυστικές βουτιές...

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Με ποιό οργανισμό κάνατε την πρώτη σας εκπαίδευση?
BSAC 1 1,23%
CMAS 31 38,27%
PADI 41 50,62%
NAUI 3 3,70%
SDI 0 0%
SSI 0 0%
Αλλος (δώστε όνομα οργανισμού) 5 6,17%
Ψήφισαν: 81. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #9  
Παλιά 14-10-08, 18:24
Andreas Maragkos Andreas Maragkos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 29-03-2008
Περιοχή: Αγιος Στέφανος Αττικής
Μηνύματα: 60
Απάντηση: Με ποιό οργανισμό κάνατε την πρώτη σας εκπαίδευση?

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο MICHALIS Εμφάνιση μηνυμάτων
Ε.Ο.Υ.Δ.Α.Α.Τ.Κ 1994 1 * και ψηφισα CMAS ( δεν ειδα ουδεποτε πτυχιο-καρτα εκτος απο ενα μαρουλοφυλλο
μια απο τα ιδια 1997 αλλά απ οτι ξέρω αν πας στην ομοσπονδία σου φτιάχνουν νέα κάρτα...ακομα εχω την παλιά.
__________________
Πρόσεχε να προφέρεις καθαρά τη λέξη θάλασσα,
έτσι που να γυαλίζουν μέσα της όλα τα δελφίνια

Οδυσσέας Ελύτης
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 11:10.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.