Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Τεχνική Κατάδυση > Εισαγωγή στην τεχνική κατάδυση
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Οι ερωτήσεις που πάντα θέλαμε να κάνουμε

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 01-11-07, 12:26
Το avatar του χρήστη DimitrisK
DimitrisK DimitrisK is offline
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 341
Απάντηση: Εκπαίδευση tec rec της PADI???

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Thanos Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα σοβαρά τώρα, σε όλα τα σχολεία Τεχνικής Κατάδυσης όλων των οργανισμών, απαιτείται η ύπαρξη long hose.Είτε λέγεται DSAT, είτε IANTD, TDI, NAUI, SSI ANDI κλπ
Το ξέρω και μένα μου το λέγανε αλλά εγώ δεν... Δεν μπορώ να καταλάβω πως από τη μια μιλάνε για αυτάρκεια και από την άλλη σε βάζουν να κουβαλάς σωλήνα για άρδευση μήπως και τύχει κάτι.
Προσωπικά ποτέ μου δεν άκουσα να τυχαίνει ποτέ κάτι και να χρειάζεται αέρα ο "tech buddy". Και δεν μπορώ να φανταστώ πέραν από κάποια σπάνια βλάβη άλλον λόγο γι αυτό.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 01-11-07, 12:43
Το avatar του χρήστη Thanos
Thanos Thanos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 17-04-2007
Μηνύματα: 1.339
Απάντηση: Εκπαίδευση tec rec της PADI???

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο DimitrisK Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ξέρω και μένα μου το λέγανε αλλά εγώ δεν... Δεν μπορώ να καταλάβω πως από τη μια μιλάνε για αυτάρκεια και από την άλλη σε βάζουν να κουβαλάς σωλήνα για άρδευση μήπως και τύχει κάτι.
Προσωπικά ποτέ μου δεν άκουσα να τυχαίνει ποτέ κάτι και να χρειάζεται αέρα ο "tech buddy". Και δεν μπορώ να φανταστώ πέραν από κάποια σπάνια βλάβη άλλον λόγο γι αυτό.
ένα διάβασμα του Accident Report της BSAC θα σε κάνει να αλλάξεις γνώμη. Αρκετά περιστατικά νόσου οφείλονται σε Out Of Gas (OOG) περιστατικό.
__________________
Θάνος Αγγελόπουλος
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 01-11-07, 13:38
Το avatar του χρήστη DimitrisK
DimitrisK DimitrisK is offline
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 341
Απάντηση: Εκπαίδευση tec rec της PADI???

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Thanos Εμφάνιση μηνυμάτων
ένα διάβασμα του Accident Report της BSAC θα σε κάνει να αλλάξεις γνώμη. Αρκετά περιστατικά νόσου οφείλονται σε Out Of Gas (OOG) περιστατικό.
Και γαμώ τους τεχνικαράδες. Πως κατάφεραν να ξεμείνουν από "αέρα"? Βασικά δεν διαφωνώ με την ύπαρξη δεύτερου ρυθμιστή αλλά στην "ανάγκη" να έχει δίμετρο καλώδιο. Προσθέτει πολυπλοκότητα χωρίς λόγο.

Να ξεμείνεις από αέρα χωρίς να υπάρχει σοβαρή βλάβη είναι το θεωρώ εντελώς ηλίθιο. Ειδικά αν κουβαλάς πάνω σου ένα εργοστάσιο με μπουκάλες.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 01-11-07, 13:53
Το avatar του χρήστη Σώτος Χριστοδούλου
Σώτος Χριστοδούλου Σώτος Χριστοδούλου is offline
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Περιοχή: Κύπρος
Μηνύματα: 630
Απάντηση: Εκπαίδευση tec rec της PADI???

Παρακαλώ κάποιον από τους μελετητές της ιστορίας αν γνωρίζουν να μας απαντήσουν στο πότε καθιερώθηκε ο μακρύς δίμετρος σωλήνας σαν "απαραίτητο" στοιχείο διεξαγωγής πάσης φύσεως τεχνικής κατάδυσης.

ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ: Παρακαλώ αναπτύξτε το πιο κάτω θέμα με δικά σας λόγια. Συμφωνείτε ή διαφωνείτε και τεκμηριώστε. "Υπάρχουν κάποιες περιστάσεις όπου ένας μακρύς σωλήνας είναι χρήσιμος και κάποιες άλλες που είναι περισσότερο liability παρά asset".

Τα πιο πάνω έτσι για να κρατάμε το μυαλό μας ακονισμένο και για να αποφεύγουμε τις εφαρμογές δογματικών πρακτικών χωρίς στην ουσία να κατανοούμε το γιατί πρέπει να γίνει έτσι και όχι αλλιώς.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 10:47.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.