Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Τεχνική Κατάδυση > Καταδύσεις με μείγματα αερίων
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Nitrox, Trimix κι άλλες άγνωστες λέξεις...

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #3  
Παλιά 18-04-08, 07:26
Το avatar του χρήστη yan
yan yan is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Περιοχή: Santa Marina
Μηνύματα: 716
Απάντηση: Εκπαίδευση σε μίγματα αερίων

Νομιζω πως μια απο τις βασικοτερες – αν οχι η βασικοτερη – προϋποθεση που πρεπει να υπαρχει για καποιον που ενδιαφερεται να ασχοληθει με απαιτητικες καταδυσεις (μιγματα!), ειναι η υπαρξη σταθερου ζευγαριου.
Πρεπει να υπαρχει καποιος πιο εμπειρος, με περισσοτερες γνωσεις και με σωστη νοοτροπια αλλα και με την διαθεση να οδηγησει τον νεοεισερχομενο.

Απο 'κει και περα, βουτιες – πολλες βουτιες, ολων των ειδων – διαβασμα καταδυτικης θεωριας για ολους τους τομεις, ερευνα γιατι τα πραγματα δεν ειναι και πολυ ξεκαθαρα οσον αφορα στις τεχνικες & διαδικασιες και τελος εκπαιδευση οταν πια θα ξερουμε τι ζηταμε και ποιος μπορει να μας το μαθει.

Και παντα να εχουμε στο μυαλο μας οτι δεν βουταμε για να προπονουμαστε, αλλα προπονουμαστε για να βουταμε.

Και φυσικα €υροπουλα... πολλα €υροπουλα γιατι οσο πιο απαιτητικες οι καταδυσεις τοσο πιο παχυ πορτοφολι χρειαζεται.
__________________
But more wonderful than the lore of old men and the lore of books is the secret lore of ocean
H. P. Lovecraft


Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 13:44.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.