Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Σχετικά με την Αυτόνομη Κατάδυση > Εκπαίδευση, Προβληματισμοί και Εμπειρίες
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Ας μοιραστούμε τις εμπειρίες μας, για ακόμη πιο απολαυστικές βουτιές...

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #4  
Παλιά 28-05-08, 17:29
Το avatar του χρήστη Antzoulis
Antzoulis Antzoulis is offline
 
Εγγραφή: 08-06-2007
Περιοχή: Kallithea
Μηνύματα: 121
Απάντηση: "θέλω να μείνω για 2 ώρες στα 10μετρα"

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Manta Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί όχι, πάρε μία 18λιτρη μπουκάλα και κάτσε 2 ώρες στα 10 μέτρα. Αν θέλεις να κάνεις την κατάδυση σου με Nitrox ακόμη καλύτερα.
Υπολόγισε όμως ότι το αναπνεύσιμο αέριο που έχεις μαζί σου σε καλύπτει για την κατάδυση.

Συγνωμη φιλε Manta αλλα σε αυτο θα διαφωνησω...Νομιζω οτι στην θεωρια μπορει να το λεμε αλλα στην πραξη λιγο δυσκολο...(εαν το γεμισμα ειναι στα 220bar)
Αρκετες απο τις δουλειες μου ειναι στα 8-10 μετρα και για αρκετες ωρες με αποτελεσμα να εχω μια μικρη αποψη.

Η καθημερινη βουτια σε τετοιο βαθος και αρκετη ωρα ειναι οντως επικινδυνη.
Αλλα μην ξεχναμε οτι σε αυτα τα βαθη και για 4-5ωρες δουλευουν οι δυτες σκουλικιων και οστρακων.Και σχεδον σε καθημερινη βαση!
και εννοειται η χρηση υπεροξυγονομενων μειγματος ειναι κανει θαυματα.....ειδικα σε αυτο το βαθος.

Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 10:02.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.