![]() |
|
|||||||
| Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες... |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#32
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: ΤΗΘΥΣ-28.06.2007: 'Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση'
Γιώργο θα κουράσουμε τον κόσμο (εάν δεν το έχουμε κάνει ήδη
)Έκανα μια απλή ερώτηση, αλλά δυστυχώς δεν έλαβα απάντηση... Γιατί να αρχίσω να επιστρέφω όταν έχω 100 bar στην μπουκάλα μου;; Ο ένας λέει επειδή έτσι λεώ εγώ (ανεξάρτητα εάν έχεις 10άρα ή 18άρα μπουκάλα) και ο άλλος λέει επιστρέφεις όταν εχεις σε λίτρα τον αέρα που θα χρειαστείς εσύ και το ζευγάρι σου να επιστρέψετε στην επιφάνεια. Λέω πουθενά για DIR ή για GUE;; Λέω πουθενά για βαθιές βουτιές; Ανάφερα πουθενά για ελιτισμό; ή μήπως για απαξίωση;
__________________
Θάνος Αγγελόπουλος |
|
|