Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Ο Σύλλογος 'ΤΗΘΥΣ' > Εκδηλώσεις - Δραστηριότητες - Δράσεις του Συλλόγου
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες...

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #32  
Παλιά 03-07-07, 15:51
Το avatar του χρήστη Thanos
Thanos Thanos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 17-04-2007
Μηνύματα: 1.339
Απάντηση: ΤΗΘΥΣ-28.06.2007: 'Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση'

Γιώργο θα κουράσουμε τον κόσμο (εάν δεν το έχουμε κάνει ήδη )

Έκανα μια απλή ερώτηση, αλλά δυστυχώς δεν έλαβα απάντηση...

Γιατί να αρχίσω να επιστρέφω όταν έχω 100 bar στην μπουκάλα μου;;

Ο ένας λέει επειδή έτσι λεώ εγώ (ανεξάρτητα εάν έχεις 10άρα ή 18άρα μπουκάλα) και ο άλλος λέει επιστρέφεις όταν εχεις σε λίτρα τον αέρα που θα χρειαστείς εσύ και το ζευγάρι σου να επιστρέψετε στην επιφάνεια.

Λέω πουθενά για DIR ή για GUE;;

Λέω πουθενά για βαθιές βουτιές;

Ανάφερα πουθενά για ελιτισμό; ή μήπως για απαξίωση;
__________________
Θάνος Αγγελόπουλος
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 21:30.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.