Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Τεχνική Κατάδυση > Εισαγωγή στην τεχνική κατάδυση
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Οι ερωτήσεις που πάντα θέλαμε να κάνουμε

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #14  
Παλιά 26-08-09, 10:33
andreas andreas is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 24-01-2008
Περιοχή: L.A. (Lekanopedio Attikis)
Μηνύματα: 301
Απάντηση: Διπλές φιάλες – Στολές & Πλευστότητα

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο DimitrisK Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτός θα έχει πρόβλημα στο να βρει στολές υγρού τύπου ή/και στεγανές. Άσε που τα μεγέθη που δίνεις χτυπάνε άνετα το Mr Universe οπότε μάλλον δεν θα ασχολείται με καταδύσεις.
κοίταξε.

Ένα κιλό λίπος ζυγίζει ακριβώς το ίδιο όπως ένα κιλό μυικής μάζας. Όταν το ακούς αυτό, και σκέφτεσαι ΠΩΣ βγαίνει το ΒΜΙ, θα έπρεπε να σου χτυπάνε τα κουδουνάκια, ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ.

Ξαναλέω. Ίδιο το ΒΜΙ για άνθρωπο ύψους 184cm και πχ 120kg στη ζυγαριά. Πλάτες ο ένας, κοιλιά ο άλλος.

το παραδειγμα που ανέφερες πιο πάνω, δεν πειβεβαιώνει κάτι σχετικά με την "ορθότητα" του ΒΜΙ.

Και ναι, υπάρχουν στεγνές ΧΧΧL *έχει η BARE, καρατσεκαρισμένο#

Άρα λοιπόν, για να υπάρχουν στολές XXXL, ίσως τελικά ο συντελεστής BMI ή ακόμα και η ένδειξη της ζυγαριάς, να μην είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ και ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ κριτήριο...


Υ.Γ. Και να πούμε και κάτι άλλο πάνω σε αυτό το θέμα.
Ναι, υπάρχουν άνθρωποι υπέρβαροι που ασχολούνται με την κατάδυση. Ακούγεται λοιπόν το επιχήρημα, ότι οι υπέρβαροι έχουν πρόβλημα κινητικότητας (λόγω βάρους), κακής πλευστότητας (λόγω όγκου) και τάση να παρουσιάσουν νόσο (λόγω αποροφητικότητας του σωματος).

Υπάρχουν όμως και άνθρωποι, που ασχολούνται με την κατάδυση, και αντί για υπέρβαροι (ΒΜΙ>25), είναι .... υπόβαροι lim(ΒΜΙ) ---> 0 και εξετάζοντς αυτή την περίπτωση, βλέπουμε τα εξής.
Σε μια κατάδυση σε νερά 20"C κρυώνουν πολύ περισσότερο από έναν σχετικά ευτραφή δύτη, που φορά ... μονοστόρτς, και φοράνε ολόσωμες 5άρες. Σε πολύ πιο κρύα νερά, π.χ. σε λιμναίο σπήλαιο με πολύωρη παραμονή, η 5άρα δε φτάνει και πάμε σε 11άρα. Η 11άρα όμως για να βουλιάξει, θέλει αρκετά παραπάνω βάρη, οπότε και ο δύτης κουράζεται να τα μεταφέρει, και η πελυστότητά του επιβαρύνεται και η κατανάλωση του αυξάνει και η απορόφηση του αυώτου αυξάνεται, και η σωματική του κόπωση αυξάνει, οπότε όπως μάθαμε όλοι στα OWD, αυξάνει και η πιθανότητα να εμφανίσει νόσο....

Μην τα βλέπουμε όλα άσπρα ή μαύρα.
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 14:50.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.