Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Σχετικά με την Αυτόνομη Κατάδυση > Εκπαίδευση, Προβληματισμοί και Εμπειρίες
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Ας μοιραστούμε τις εμπειρίες μας, για ακόμη πιο απολαυστικές βουτιές...

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 09-10-07, 22:13
Το avatar του χρήστη Κώστας
Κώστας Κώστας is offline
 
Εγγραφή: 09-08-2007
Περιοχή: μέσα στη Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 48
Απάντηση: Solo Diving

καλα τα λες Σωτο αλλα νομιζω οτι ο δημητρης αλλο εννοει .σημφωνω με τον δημητρη γιατι πολυ απλα οσα περισσοτερα γνωριζεις τοσο πιο καλα και σωστα θα κανεις αυτα που εχεις σκοπο να κανεις.μετα θα βρεις και τα ορια σου νομιζω ετσι παει με την σειρα.το να βρεις τα ορια σου ειναι θεμα δικο σου και εισαι υπευθηνος για οτι συμβει.....ειναι το γοητρο το βιτσιο το κατι η εξεληξη του ειδους το θεμα ειναι να το κανεις με γνωσεις σ αυτο που πας να κανεις ....εγω μπορει να το εχω σε μικρο βαθμο και αλλος σε μεγαλο αλλα παραμενει το ιδιο συναισθημα ομως δεν αλλαζει ονομα.
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 10:02.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.