Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Ο Σύλλογος 'ΤΗΘΥΣ' > Εκδηλώσεις - Δραστηριότητες - Δράσεις του Συλλόγου
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 06-06-07, 13:41
Το avatar του χρήστη Physalia
Physalia Physalia is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 29-01-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 5.525
Απάντηση: Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Thanos Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα ζητήσουμε απο τον Richard να μην μιλάει γρήγορα...
Αυτό δε βοηθάει καθόλου ανθρώπους που απλά δε γνωρίζουν αγγλικά. Εϊναι κρίμα να αποκλειστούν.
Θα ήταν καλό να το προσπαθήσουμε.
Αν υπάρχει κάποιος εθελοντής που προσφέρεται ίσως.....
Ίσως....
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-06-07, 13:57
Το avatar του χρήστη Nikos
Nikos Nikos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 02-02-2007
Περιοχή: Δίπλα σου...
Μηνύματα: 432
Απάντηση: Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση

Η εκδήλωση είναι πολύ καλή,

Ευχαριστώ την ομάδα που ασχολείται με την οργάνωση της, και τους φίλους που φέρνουν τον Richard Walker τόσο κοντά μας.

Να ενημερώσω ότι στο forum λειτουργεί και ημερολόγιο... για τους ξεχασιάρηδες..
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 07-06-07, 00:49
Το avatar του χρήστη Thanos
Thanos Thanos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 17-04-2007
Μηνύματα: 1.339
Απάντηση: Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση

Μερικά από τα θέματα της ομιλίας/παρουσίασης θα περιλαμβάνουν τα πιο κάτω:

  • Η ιστορία των GUE
  • Η εκπαιδευτική GUE/DIR μεθοδολογία
  • Διαμόρφωση εξοπλισμού
  • Projects

Καλό είναι να μας δώσετε κάποιο feedback για κάποια άλλα θέματα που θα θελατε να ακούστουν και να συζητηθούν
__________________
Θάνος Αγγελόπουλος

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fivos : 09-06-07 στις 11:35.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 07-06-07, 10:10
fivos fivos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Περιοχή: Αθήνα, Αγ.Ανάργυροι
Μηνύματα: 5.011
Απάντηση: Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Thanos Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλό είναι να μας δώσετε κάποιο feedback για κάποια άλλα θέματα που θα θελατε να ακούστουν και να συζητηθούν
Η δική μου είναι περισσότερο ερώτηση, παρά θέμα:

Έστω ότι κάποιος δύτης δεν έχει εκπαιδευτεί με DIR φιλοσοφία -όπως οι περισσότεροι από εμάς- και έχοντας κάνει πια 100-200-300 βουτιές έχει συνηθίσει να καταδύεται με συγκεκριμένο τρόπο και συγκεκριμένη "τακτοποίηση" στον εξοπλισμό του.

Ποιά είναι η σωστή μέθοδος μετάβασης σε DIR ?
Θα χρειαστεί εκπαίδευση για να μεταβεί ?
Δεν υπάρχει κάποιος (έστω και ελάχιστος) κίνδυνος στο να αλλάξει απευθείας τον εξοπλισμό σε DIR με αποτέλεσμα π.χ. να ψάχνει ασυναίσθητα το χταπόδι του σε σημείο που δεν υπάρχει πια ?
__________________
Φοίβος Βιλανάκης :: μερικές φωτογραφίες μου ::
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 07-06-07, 10:37
Το avatar του χρήστη Nikos
Nikos Nikos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 02-02-2007
Περιοχή: Δίπλα σου...
Μηνύματα: 432
Απάντηση: Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση

Φαντάζομαι ότι θα το αναλύσει στην παρουσίαση του...


why D.I.R.?


ένας φίλος θα απάνταγε αμέσος why not D.I.R.... ή to D.I.R. or to D.I.L.

to D.I.R. or not to D.I.R.?
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 07-06-07, 11:23
Το avatar του χρήστη Physalia
Physalia Physalia is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 29-01-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 5.525
Απάντηση: Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση

Φοίβε είμαι σίγουρη ότι αμέσως μετά την παρουσίαση θα καταλάβεις ότι η φιλοσοφία DIR είναι ακριβώς αυτό:
Δε χρειάζεται πλέον να ψάχνεις τίποτα!!
Ο πλέον εργονομικός σχεδιασμός στην κατάδυση....

Wait and see....
__________________
The fish doesn't think because the fish knows everything
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 07-06-07, 11:39
Το avatar του χρήστη Thanos
Thanos Thanos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 17-04-2007
Μηνύματα: 1.339
Απάντηση: Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση

Όλες οι ερωτήσεις θα προωθηθούν στον Richard, και αυτός θα δώσει την ανάλογη βαρύτητα. Όσες περισσότερες ερωτήσεις του δώσουμε, τόσο το καλύτερο.

Ειδικά τα παιδιά απο Θεσσαλονίκη, που ίσως δεν θα μπορέσουν να έρθουν, μπορούν να μας στείλουν τις ερωτήσεις τους, και να τους δωθούν απαντήσεις γραπτώς αμέσως μετά την παρουσίαση

Είναι ευκαιρία να μάθουμε χρήσιμα πράγματα και να ακούσουμε για έναν διαφορετικό τρόπο κατάδυσης.
__________________
Θάνος Αγγελόπουλος
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 28-06-07, 14:28
fivos fivos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Περιοχή: Αθήνα, Αγ.Ανάργυροι
Μηνύματα: 5.011
Απάντηση: Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση

Θάνο, είχα κάνει κι εγώ μια ερώτηση στην αρχή και δεν βλέπω να με καλύπτει κάποια από αυτές που έχεις παραθέσει. Να την επαναδιατυπώσω λοιπόν:

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο fivos Εμφάνιση μηνυμάτων
Έστω ότι κάποιος δύτης που έχει ήδη 200-300 βουτιές και συγκεκριμένο non-DIR setup εξοπλισμού και συνήθειες, αποφασίζει να μεταβεί σε σύστημα DIR. Υπάρχουν κάποιοι κίνδυνοι λόγω της ξαφνικής μεταβολής συνηθειών και setup κι αν ναι, πως μπορούν να ελαχιστοποιηθούν?"
__________________
Φοίβος Βιλανάκης :: μερικές φωτογραφίες μου ::
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 28-06-07, 15:26
Το avatar του χρήστη Thanos
Thanos Thanos is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 17-04-2007
Μηνύματα: 1.339
Απάντηση: Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο fivos Εμφάνιση μηνυμάτων
Θάνο, είχα κάνει κι εγώ μια ερώτηση στην αρχή και δεν βλέπω να με καλύπτει κάποια από αυτές που έχεις παραθέσει. Να την επαναδιατυπώσω λοιπόν:
Τους δικούς μας τους ξέχασα ...

την στέλνω στο Rich
__________________
Θάνος Αγγελόπουλος
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 29-06-07, 10:17
Το avatar του χρήστη Zin
Zin Zin is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 11-06-2007
Μηνύματα: 1.657
Απάντηση: ΤΗΘΥΣ-28.06.2007: 'Η φιλοσοφία DIR στην κατάδυση'

Η παρουσίαση ηταν πολύ κάλη ... και το θέμα πολύ ενδιαφέρον για να μάθει κάποιος πως λειτουργουν οι δύτες οταν κάνουν σπηλαιοκαταδυση, τεχνική κατάδυση, εξερευνηση...κτλ

Προσωπικά ως αυτόνομος δύτης αναψυχής (ή sportdiver οπώς θέλει κανεις το λέει..) δεν με έπεισε οτι οι μεθοδοι τους ειναι και recreational εκτός απο tecnical...

Το πλάνο τους για κατάδυση αναψυχής στα 40μ. (με Nitrox) μου επιβάλλει να μείνω στο βυθό μόνο 1min!!! This is no fun!!

μπορει να ειμαι 99% ασφαλής αλλα δε θα έχω προλάβει να δώ τιποτα!!


παρολά αυτά ηταν μια πολύ χρήσιμη παρουσίαση για όσους δεν ξέρουν και ειναι νέοι στο χώρο της κατάδυσης.

Ευχαριστουμε πολύ το σύλλογο για αυτην την εκδήλωση

πάντα τέτοια!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 21:29.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.